ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
про надання послуг у сфері середньої освіти
(дистанційні освітні послуги) від 24.07.2024 р.

Даний публічний договір про надання послуг у сфері середньої освіти (дистанційні освітні послуги) (далі – Договір), укладається лише шляхом приєднання Замовника до запропонованого Договору в цілому. 


Приєднання до договору відбувається шляхом заповнення Замовником даних на веб-сайті Закладу, завантаження документів Клієнта та наступним здійсненням оплати за послуги Виконавця згідно з реквізитами, наявними на веб-сайті https://galaxyschool.in.ua або ж згідно з рахунком, сформованим Виконавцем та/або в автоматичному режимі за допомогою програмних методів/платіжних систем на веб-сайті Закладу або інших ресурсів, наданих Закладом.
З моменту здійснення вищевказаної оплати, Замовник та Виконавець набувають прав та обов’язків визначених Договором та несуть відповідальність за їх невиконання (неналежне виконання).
Приєднавшись до даного Договору Замовник засвідчує своє:- ознайомлення та згоду з умовами Договору та нормативними документами, що регулюють порядок надання послуг; - повне розуміння змісту Договору, значень термінів і понять та всіх його умов;- вільне волевиявлення укласти Договір, відповідно до його умов, шляхом приєднання до нього в повному обсязі.Шляхом приєднання до Договору Замовник надає свою безумовну згоду на обробку його персональних даних у розумінні положень ЗУ "Про захист персональних даних".

ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

ВИКОНАВЕЦЬ, ШКОЛА - ПРИВАТНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) «КИЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ГЕЛАКСІ ОНЛАЙН», юридична особа, зареєстрована за законодавством України, яка здійснює надання освітніх послуг на підставі ліцензій на право здійснення діяльності на рівні початкової загальної освіти, базової загальної середньої освіти, профільної середньої освіти, виданих згідно Розпоряджень Київської міської військової адміністрації від 03 червня 2024 року № 514, 515, 516).ЗАМОВНИК (БАТЬКИ) - фізична, дієздатна особа, законний представник клієнта Виконавця, яка погодилась з умовами цього договору (здійснила акцепт) у спосіб, зазначений в преамбулі даного Договору. КЛІЄНТ (здобувач освіти) – дитина, якій будуть надаватися послуги Виконавцем, одержувач освітніх послуг.ОСВІТНІЙ КУРС - форма надання ВИКОНАВЦЕМ освітніх послуг в певній галузі ЗАМОВНИКУ, певний освітній продукт, який передбачає підготовку за певним освітнім рівнем.ВЕБ-РЕСУРС - он-лайн електронний ресурс Виконавця, на якому розміщуються освітні матеріали та освітні курси для використання Клієнтом та Замовником.САЙТ - офіційний веб-сайт Виконавця (Надавача послуг) - https://galaxyschool.in.ua

УМОВИ ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ

ПРИВАТНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) «КИЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ГЕЛАКСІ ОНЛАЙН» (далі за текстом – Заклад, Виконавець), в особі директора, що діє на підставі Статуту Закладу, та
Фізичні особи, які діють в інтересах своєї дитини, які укладають з Замовником даний Договір шляхом приєднання (далі по тексту – Замовник або Батьки), з іншої сторони, обізнані з положеннями та/або правилами Закладу, діючи добровільно та з повним розумінням специфіки роботи Закладу, рівня надання послуг та їх вартості, уклали цей Договір про надання освітніх послуг (надалі іменований «Договір») про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Відповідно до визначених цим Договором умов Заклад бере на себе зобов'язання за рахунок коштів Замовників надати дитині Замовника (далі за текстом - «Здобувач освіти»), освітні послуги у сфері початкової або базової середньої освіти в дистанційному режимі, а Замовник зобов’язується оплатити освітні послуги на умовах, визначених цим Договором та забезпечити дотримання Здобувачем освіти встановлених Закладом положень та/або правил, інших внутрішніх документів Закладу.
1.2. Заклад здійснюватиме надання освітніх послуг Здобувачеві освіти згідно з розширеним навчальним планом, який відповідає вимогам державного освітнього компоненту, Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту».
1.3. Заклад надає (за вибором Батьків) додаткові освітні послуги, обсяг і кількість надання яких регулюється окремим/и договором/ами.
1.4. Строк надання додаткових освітніх послуг визначається датами початку та закінчення їх отримання, у разі узгодження Сторонами надання таких послуг.
1.5. Строк надання освітньої послуги становить два навчальних семестри, з 01.09.2024 р. по 30.06.2025 р. Форма навчання – дистанційна. Строк надання освітньої послуги може бути продовжено Закладом до 31.08.2025 за погодженням сторін. Після завершення строку дії даного Договору кожна із сторін має безумовне право відмовитися від продовження договірних відносин та на укладення нового договору.
1.6. Даний Договір є договором приєднання в розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України, умови якого встановлені Закладом з урахуванням вимог Закону України «Про освіту», і укладається шляхом приєднання другої сторони до запропонованого Договору в цілому.

2. ОБОВ'ЯЗКИ ТА ПРАВА ЗАКЛАДУ

2.1. Обов’язки Закладу2.1.1. Надати Здобувачеві освіти освітню послугу на рівні державних стандартів освіти з впровадженням сучасних освітніх методів та практик та відповідно до індивідуального розширеного навчального плану Закладу.2.1.2. Видати Замовнику документ про освіту державного зразка їхньої дитини (свідоцтво досягнень 1 – 4 класи; 9 та 11 класи – Свідоцтва про початкову освіту, базову загальну середню освіту та повну загальну середню освіту ) за умови виконання нею та Замовниками всіх вимог освітнього процесу.2.1.3. Проводити контроль якості знань Клієнта2.1.4. Інформувати Здобувача освіти та Батьків про правила та вимоги щодо організації надання освітньої послуги, її якості та змісту, про права і обов'язки Сторін під час надання та отримання таких послуг.2.1.5. Вести особову справу Клієнта, видати Клієнту документ про освіту державного зразка (якщо відповідно до законодавства за освітньою програмою передбачено видачу такого документа) за умови виконання Клієнтом завдань та цілей в обсязі, передбаченому освітніми програмами.2.2. Права Закладу2.2.1. Регламентувати розклад освітнього процесу (внесення зміни до розкладу роботи закладу, встановлювати графік канікул, в тому числі введення карантину, перенесення навчальних днів на вихідні чи святкові тощо).2.2.2.Залучати до надання освітніх послуг третіх осіб (профільні спеціалісти, педагоги, психолог, викладачі, керівники студій), залишаючись відповідальним перед замовником за якість надання освітніх послуг та додаткових освітніх послуг.2.2.3. Відмовити Замовникові у наданні освітніх послуг у разі недоцільності їх надання внаслідок індивідуальних особливостей Дитини, фізіологічного та психологічного стану Здобувача освіти, що роблять неможливим або недоцільним надання освітніх послуг.2.2.4. Вимагати від Замовника відшкодування завданим ним або Дитиною матеріальних збитків чи завданої моральної шкоди, якщо доведено, що шкода завдана з вини Дитини чи Змовника.2.2.5. Залучати Замовника до співпраці у вихованні та розвитку Здобувача освіти, самовизначенні його особистості, створення умов для самореалізації, формуванні людини та громадянина, інтегрованого в сучасне суспільство і націленого на вдосконалення цього суспільства.2.2.6. Самостійно обирати форми дистанційного освітнього процесу, повідомляючи про них Замовника.2.2.7. Не атестувати Клієнта у разі неявки на обов’язковий контроль якості за графіком або стягувати додаткову оплату за проведення обов’язкового контролю поза графіком (окрім випадків неявки Клієнта на обов’язковий контроль з поважних причин, таких як хвороба, за наявністю довідки від лікаря)2.2.8. Здійснювати аудіо- та/або відео- запис безпосередньо освітнього процесу. Підписанням цього Договору Замовник надає згоду на проведення відеозйомки Виконавцем Учня та самого Замовника. 2.2.9 Розміщувати в засобах масової інформації, в інформаційно-комунікаційну мережу «Інтернет», на друкованій продукції, використовувати в іміджевих цілях фото-, відео-, аудіоматеріали із зображенням Здобувача освіти (далі – Матеріали), а також результати діяльності Здобувача освіти в процесі навчання. При цьому приєднанням до цього Договору «Замовник» підтверджує:- згоду на таке використання Виконавцем зображень Здобувача освіти на Матеріалах;- свої повноваження на надання згоди на таке використання Виконавцем зображень Здобувача освіти на Матеріалах;- безоплатний характер такого використання Виконавцем зображень Здобувача освіти на Матеріалах;- а також те, що всі претензії від третіх осіб (другого з батьків, його законних представників, опікунів тощо) будуть розглядатися і задовольнятися самим Замовником, а весь збиток, що виникає від такого використання за претензіями та позовами третіх осіб буде компенсуватися самим Замовником.2.2.10 Замовник дає згоду на використання фото-, відео-матеріалів з зображенням Учня для рекламування та просування послуг Виконавця, в тому числі – в мережі інтернет, соціальних мережах. У випадку незгоди Замовник письмово повідомляє про виключення пункту 2.2.9 даного Договору.

3. ОБОВ'ЯЗКИ ТА ПРАВА ЗАМОВНИКІВ (БАТЬКІВ)

3.1. Обов’язки Замовника3.1.1. Належним чином (в установлені строки та в повному обсязі) виконувати умови цього Договору та неухильно дотримуватись встановлених Закладом положень та/або правил, інших внутрішніх документів Закладу, згоду на виконання яких Батьки надають укладенням цього Договору та всіх змін до нього, нормативно-правових актів у сфері освіти, своєчасно вносити плату за отриману Здобувачем освіти освітню послугу в розмірах та у строки, встановлені розділом 4 цього Договору. 3.1.2. Надавати документи, необхідні для зарахування Здобувача освіти до Закладу, а також медичні документи, які будуть запитані Закладом. Надавати Закладу всю необхідну інформацію шляхом надання документів та заповнення даних, передання інформації в дистанційному режимі.3.1.3. Забезпечувати регулярне проходження Здобувачем освіти освітнього процесу у дистанційному режимі. 3.1.4. Нести відповідальність за виховання та розвиток Здобувача освіти, піклуватися про його здоров'я, фізичний, психічний, духовний і моральний розвиток, відповідно до норм Сімейного Кодексу України та інших вимог чинного законодавства.3.1.5. Не пізніше, ніж за один місяць, письмово повідомляти Закладу про дату переведення Здобувача освіти до іншого закладу освіти. У разі неподання або несвоєчасного подання письмового повідомлення, Батьки зобов’язані оплатити вартість послуг за повний навчальний місяць, в якому Здобувача освіти переведено до іншого закладу освіти у повному обсязі, незалежно від дати переведення Дитини.3.1.6. Повідомляти протягом 3-х календарних днів про зміну контактної інформації та іншої інформації, що необхідна Виконавцю для належного виконання умов договору.3.1.7. Батьки підтверджують, що вони під час укладення Договору належним чином ознайомлені з правилами та/або положеннями, які стосуються надання освітніх послуг за цим Договором, і зобов’язуються неухильно їх дотримуватись та забезпечити їх неухильне дотримання Здобувачем освіти.3.1.8. У відносинах із Закладом, проблеми та питання, що виникають протягом навчального року, вирішувати у коректній, конструктивній формі, виходячи з того, що позиція особистої відповідальності більш ефективна, ніж роль стороннього спостерігача; що відповідальність за досягнення результату лежить на усіх учасниках освітнього процесу, що сімейне та суспільне виховання нерозривні і що Батьки – перші й найважливіші вчителі своїх дітей. Проявляти повагу до працівників Закладу, інших батьків та дітей.3.1.9. Слідкувати за оновленнями та інформацією від адміністрації Закладу, що приходить на електронну пошту та інші електронні додатки та стосується освітнього процесу Здобувача освіти, Дитини.3.2. Права Замовника3.2.1. Отримувати освітні послуги у сфері загальної середньої освіти з навчання та розвитку Дитини на рівні повної середньої освіти за відповідним навчальним ступенем (рівнем).3.2.2. Обирати види додаткових освітніх послуг, з переліку запропонованих Виконавцем, при цьому сплачуючи відповідну вартість таких додаткових послуг.3.2.3. У випадках, передбачених цим Договором, розірвати Договір про надання освітніх послуг. В цьому випадку Замовник зобов’язаний надати Закладу підтверджуючі документи про прийом дитини до іншого закладу освіти. 3.2.4. В установленому Закладом порядку ознайомлюватися зі звітом педагогів Закладу про освітній процес , зокрема, інформацію про рівень успішності та розвитку Дитини.

4. ВАРТІСТЬ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

4.1. Інформація про розмір оплати публікується на Сайті Закладу. Розмір оплати за освітні послуги встановлюється за весь строк надання освітньої послуги відповідно до тарифної сітки послуг і зазначається на Сайті.
Замовник здійснює оплату на сайті з використанням платіжних систем, згідно обраного тарифного плану (пакету послуг). Здійснення оплати за певним тарифним планом (пакетом послуг) підтверджує обрання Замовником саме такої послуги та прийняття зобов’язання щодо подальшої оплати послуг згідно обраного тарифного плану (пакету послуг).
Вартість послуги може змінюватись за ініціативою Закладу в порядку, визначеному даним Договором. Так, Заклад має право, в тому числі, але не виключно, у разі змін податкового законодавства, змін тарифів та цін на комунальні та експлуатаційні витрати, оренду приміщення та інших витрат, пов’язаних з наданням послуг за цим Договором, змінити розмір вартості послуг. Збільшення розміру оплати в такому випадку може відбуватися не частіше ніж один раз на три місяці В такому разі Виконавець має попередити Замовника за місяць до початку періоду, в який здійснюється таке підвищення шляхом надсилання листа на електронну пошту Замовника.
Фактичне здійснення оплати може здійснюватися помісячно, поквартально, або за один рік надання освітньої послуги.
4.2. Загальна вартість освітньої послуги визначається на навчальний рік, при цьому до вказаної суми не входить вартість додаткових освітніх послуг, які можуть надаватися дитині Замовника окремо.
4.3. Батьки вносять плату на користь Закладу щомісячно/щоквартально/раз в рік за вказаними в даному Договорі реквізитами, виставлених Закладом.
4.4. Якщо оплата за надання освітніх послуг вноситься батьками щомісячно, то вона має бути внесена до 1 числа місяця надання послуг, за який вноситься плата.
4.5. Розрахунки за даним Договором здійснюються Батьками шляхом перерахування коштів через банківські установи на розрахунковий рахунок за реквізитами Закладу.
4.6. За несвоєчасне внесення оплати за освітні послуги Замовниками вводиться пеня з третього дня прострочення з розрахунку 5% за кожен день заборгованості, яку варто погасити до наступної оплати.

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ЗА НЕВИКОНАННЯ АБО НЕНАЛЕЖНЕ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ТА ІНШІ УМОВИ

5.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором, Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
5.2. За несвоєчасне внесення оплати за освітні послуги Замовниками вводиться пеня з третього дня прострочення з розрахунку 5% за кожен день заборгованості, яку варто погасити до наступної оплати. В разі несплати Заклад залишає за собою право не допустити Здобувача освіти до навчання або ж відрахувати Здобувача освіти у випадку затримки внесення оплати за навчання понад місяць , попереджаючи Замовника про дане рішення за місяць .
5.3. За рішенням педагогічної ради Закладу Здобувач освіти може бути відрахований у разі наявності однієї з наступних причин:
5.3.1. істотного порушення Здобувачем освіти або Батьками (у т.ч. законними представниками Здобувача освіти) встановлених Закладом положень та/або правил, інших внутрішніх документів Закладу, цього Договору та додатків (змін, доповнень тощо) до нього, нормативно-правових актів у сфері освіти. При цьому ступінь істотності порушення у кожному конкретному випадку визначається педагогічною радою Закладу;
5.3.2. неетичного ставлення та/або дій Замовника по відношенню до персоналу Закладу, інших клієнтів Закладу, здійснення конфліктних дій, агресивної поведінки, дій, що негативно впливають на ділову репутацію Закладу;
5.3.3. в інших випадках, передбачених внутрішніми актами Закладу та законодавством України.
5.4. Про рішення педагогічної ради щодо відрахування Здобувача освіти повідомляється Батькам чи особам, які їх замінюють , відразу після винесення рішення .
5.5. Батькам Здобувача освіти чи особам, які їх замінюють, надається термін впродовж місяця для узгодження питань щодо переводу дитини на навчання до іншого закладу освіти та врегулювання усіх фінансових та організаційних питань.
5.6. Здобувач освіти вважається відрахованим з числа Здобувачів освіти Закладу з моменту прийняття відповідного рішення Закладом.

6. ПРИПИНЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ

6.1. Дія Договору припиняється:
6.1.1. за згодою Сторін;
6.1.2. якщо виконання Стороною Договору своїх зобов'язань є неможливим у зв'язку з прийняттям нормативно-правових актів, що змінили умови, встановлені Договором щодо освітньої послуги, і будь-яка із сторін не погоджується на внесення змін до Договору, на 30-й календарний день з моменту прийняття такого нормативно-правового акту;
6.1.3. у разі ліквідації Закладу, якщо не визначено заклад освіти, який є її правонаступником;
6.1.4. за одностороннім рішенням Закладу про розірвання Договору шляхом письмового повідомлення Замовника за 3 календарних дні до дати розірвання:
- у разі систематичного порушення Замовником умов Договору;
- у разі порушення Замовником платіжних зобов’язань перед Виконавцем;
- у випадку прийняття Виконавцем рішення, що оформлюється наказом Директора, про неможливість продовження договірних відносин між сторонами. Таке рішення є безумовним правом Виконавця, при цьому Виконавець не зобов’язаний повідомляти Замовника чи третім особам обставини та обґрунтування прийнятого рішення.
6.1.5. у разі відрахування Здобувача освіти із Закладу, згідно з законодавством або умовами даного Договору, в тому числі – згідно з п.5.3 даного Договору;
6.1.6. за рішенням суду.
6.2. Розірвання або закінчення дії Договору не звільняє Сторони від проведення взаєморозрахунків та виконання зобов’язань за освітні послуги, надані до припинення Договору. Замовникам не повертаються кошти, за фактичні надані освітню послуги.

7. ФОРС-МАЖОР:

7.1.Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх
зобов'язань щодо предмету цього Договору, якщо це невиконання було наслідком форс-мажору, обставин непереборної сили або, що виникли внаслідок урядових постанов, змін чи доповнень до законодавчих актів, пов'язаних з предметом Договору, або подій надзвичайного характеру (катастрофічні природні явища, надзвичайний стан, стихійні лиха, в т.ч. перебої в електро- та водопостачанні в районі, страйки, війна, масові заворушення, воєнний стан та т. ін.), які сторони не могли ні передбачити, ні відвернути розумними діями. У разі виникнення обставин форс-мажору сторони протягом 5 календарних днів повинні письмово повідомити про це один одному, зазначивши про обставини, причиною яких стало невиконання своїх зобов'язань за Договором.
7.2. Заклад звільняється від обов’язків щодо надання послуг за даним Договором у випадку виникнення обставин, що зумовлюють об’єктивну неможливість надання послуг, в т.ч. ті, що визначені у п.7.1., а також іншими, зокрема, введенням у регіоні чи надзвичайного стану, карантину та інше.
7.3. Сторони узгодили, що не вважають введення загальнонаціонального та/або регіонального карантину у зв’язку з COVID-19 (або з інших підстав), діючий правовий режим воєнного стану, форс-мажорними обставинами. У випадку введення такого карантину або змін правового режиму воєнного стану Виконавець залишає за собою право визначення режиму надання послуг. Оплата послуг в такий період здійснюється в загальному режимі.

8. ДОДАТКОВІ УМОВИ

8.1. Видача документів, за бажанням Батьків перевести Здобувача освіти до іншого закладу освіти, здійснюється на підставі поданої заяви, довідки іншого закладу освіти про зарахування на навчання та за умови виконання фінансових зобов’язань перед Закладом за Договором.
8.2. Видача Батькам Здобувача освіти або особам, які їх замінюють, документів про освіту державного зразка здійснюється за умови виконання Батьками фінансових зобов’язань перед Закладом за Договором.
8.3. Замовники підтверджують, що даний Договір не порушує законних прав та інтересів Здобувача освіти, а також, що умови цього Договору доведені до відома та погоджені обома батьками (законними представниками) Здобувача освіти.
8.4. Укладаючи даний Договір, Замовники стверджують, що вони належним чином ознайомлені зі встановленими Закладом положеннями та/або правилами, іншими внутрішніми документами Закладу.
8.5. Укладаючи даний Договір, Замовники стверджують, що вони надають згоду Закладу на обробку (яка розуміється як дії щодо збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, адаптування, зміни, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення) персональних даних Замовників та Здобувача освіти, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.
8.6. Батьки зобов’язуються дотримуватись вимог етики при спілкуванні з усіма учасниками освітнього процесу, а також батьками інших здобувачів освіти, не допускати випадків образ, погроз, конфліктів, агресивних виразів чи іншої некоректної поведінки при спілкуванні з іншими учасниками освітнього процесу в усній, письмовій чи будь-якій іншій формі – проявів булінгу. Про всі проблемні ситуації, які виникають в ході освітнього процесу, Батьки повинні повідомити адміністрацію Закладу через вчителя чи його асистента відповідного класу. Батьки зобов’язуються не здійснювати жодних виховних чи інших заходів та спілкування з іншими дітьми, що навчаються в Закладі, без присутності їх батьків або законних представників та педагогічних працівників Закладу. У разі порушення даного пункту Заклад має право відрахувати Здобувача освіти та припинити дію Договору на підставі п.5.4, 6.1.5. Договору.
8.7. З урахуванням положень цього Договору, Цивільного кодексу України, Законів України «Про авторське право та суміжні права», «Про інформацію», Сторони домовилися, що: - усі освітні матеріали, що використовуватимуться з метою виконання даного Договору, охороняються авторським правом - на всі об’єкти інтелектуальної власності, надані під час реалізації цього Договору Виконавцем, усі та будь-які виключні майнові права, в тому числі зазначені у статті 424 Цивільного кодексу України, на об’єкти інтелектуальної власності (авторського права) з моменту створення таких об’єктів у повному обсязі належать Виконавцю та його афілійованим особам, у т.ч., але не виключно керівникам та учасникам юридичних осіб.
8.8. Виконавець забороняє розповсюдження Замовником в будь-якому вигляді, в т.ч., але не виключно записом на електронні, магнітні пристрої та завантаження до мережі Інтернет навчальних, ілюстраційних, аудіо матеріалів, методик навчання, конфіденційної та комерційної інформації Виконавця, яка була надана Замовнику під час надання послуг.
8.9. Даний Договір набирає чинності з моменту приєднання до нього Замовника та діє по 31 серпня 2025 року.
8.10. Про зарахування учня до школи замовнику повідомляється шляхом надсилання на його електронну адресу наказу з підтвердженням заключення договору та факту зарахування.

РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ ТА ОФІЦІЙНА КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ВИКОНАВЦЯ

ПРИВАТНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) «КИЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ГЕЛАКСІ ОНЛАЙН»Ідентифікаційний код: 45551625Україна, 02147, місто Київ, вулиця Сверстюка Євгена, будинок 6Г, офіси Б194-Б195

Банківські реквізити:IBAN: UA793052990000026009046242741Назва банку: ПРИВАТ БАНКТелефон: +38 099 440 70 06Адреса електронної пошти: moc.liamg%4070enilno.loohcsyxalagСайт: galaxyschool.in.ua