Людмила Маслак
CEO та директор мережі Galaxy School
Креативна підприємиця, ідейна новаторка в сфері освіти та виховання дітей, дипломований педагог та дитячий психолог.
9 років педагогічного стажу у сфері виховання дітей. 6 років управлінського досвіду в сфері освітнього менеджменту та дошкільного виховання.
«Наша ціль – це система освіти, яка працює на індивідуальних розвиток кожної особистості, допомагає їй розуміти себе, розвивати свої сильні сторони й природні здібності.
Кожна дитина – це особистість, зі своїм унікальним внутрішнім світом. Ми повинні допомогти їй зрозуміти й розкрити цей світ. Навчити мріяти й реалізовувати свої, навіть найсміливіші мрії».
Яцук Ольга
Директор Galaxy School Online
Ольга Володимирівна — педагог із більш ніж восьмирічним досвідом роботи з дітьми, у тому числі в інклюзивних класах. Вона поєднує глибокі знання в галузі корекційної педагогіки з щирою любов’ю до кожної дитини, створюючи атмосферу підтримки, довіри й натхнення.
У своїй роботі Ольга Володимирівна враховує індивідуальні потреби та можливості учнів, допомагаючи кожному розкрити власний потенціал. Її підхід до навчання ґрунтується на принципах доступності, зацікавленості та емоційного комфорту.
Освіта:
Український державний університет імені Михайла Драгоманова
Спеціальність: Корекційна педагогіка та психологія
Педагогічне кредо:
«Кожна дитина особлива. Головне — побачити в ній потенціал і допомогти йому розкритися.»
Карина Козак
Учитель Математики
Учитель математики з понад дев’ятирічним педагогічним досвідом.
Закінчила Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» за спеціальністю «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» (ступінь магістра, 2019 р.).
Пані Карина поєднує глибокі знання математики з сучасними підходами до навчання. У своїй роботі активно використовує інтерактивні методики та цифрові технології, що допомагають зробити уроки цікавими й ефективними.
Головна мета — розвивати в учнів логічне мислення, уміння аналізувати та знаходити нестандартні рішення.
Педагогічне кредо: «Навчити дітей бачити в математиці не лише науку про числа, а й інструмент для життя».
Савка Роман
Учитель Англійської Мови
Освіта: • Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», ступінь бакалавра, спеціальність Філологія, освітня програма Германські мови та літератури (переклад включно), перша — англійська. • Київський національний університет імені Тараса Шевченка, ступінь магістра, спеціальність Філологія, освітня програма Сучасна англомовна комунікація та переклад і дві західноєвропейські мови (English Communication Studies and Translation and two Western European Languages).
Роман Володимирович має досвід роботи з дітьми на англомовних факультативах зі STEM-програм, а також співпрацював з іноземними клієнтами з різних країн світу. Володіє сучасними методиками викладання, поєднуючи комунікативний підхід із практичним застосуванням мови.
Ірина Глудик
Вчителька початкових класів
Ірина — учителька початкових класів із різнобічним педагогічним досвідом і щирою любов’ю до дітей. Вона навчала учнів різного віку — від молодших школярів до старшокласників, працювала тьютором, педагогом-організатором і репетитором.
Освіта:
• Сарненський педагогічний коледж РДГУ — Молодший спеціаліст, Початкова освіта (2015–2019)
• Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди — Бакалавр, Середня освіта (українська мова і література) (2019–2021)
• МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука — Магістр, Середня освіта (українська мова і література) (2022–2024)
Кредо Ірини:
«Навчати з любов’ю, підтримувати з розумінням, зростати разом із дітьми щодня».
Олександр Маренич
Учитель з програмування
Викладач та розробник із понад 10-річним досвідом у
програмуванні.
Працює з мовами Python та JavaScript, спеціалізується на сучасних фреймворках: Django,
Django Rest Framework, React.js. Має практичний досвід розробки навчальних платформ,
зокрема рішень, подібних до Open edX, що дозволяє краще розуміти, як побудувати
ефективний і зручний навчальний процес онлайн.
Олександр прагне допомогти дітям відкрити для себе світ коду, зрозуміти логіку
програмування та зробити перші кроки у створенні власних застосунків та ігор.
Арсен Турчаніков
Учитель інформатики
Володіє глибокими знаннями сучасних технологій та має значний досвід у створенні навчальних матеріалів і онлайн-курсів для дітей і підлітків. Арсен майстерно пояснює складне через історії та життєві приклади, що дозволяє зробити навчання цікавим і зрозумілим.
Його мета — допомогти дітям розібратися, як функціонує Інтернет та цифровий світ, навчити їх безпечного та усвідомленого користування технологіями, сформувати любов до ІТ і відкрити для них дорогу у технологічне майбутнє.
Максим Сокольский
Вчитель з програмування
Досвідчений розробник із понад 10 роками подорожей у програмуванні. Він створював великі вебсайти, корисні застосунки та досліджував устрої цифрового простору. Його головні інструменти — Python і JavaScript, з якими він навіть розробляв повноцінні навчальні платформи.
Максим вміє прокладати цікавий і простий маршрут для тих, хто робить перші кроки в ІТ. Він — твій провідник: разом ви розгадаєте таємниці коду, навчитеся давати команди комп’ютеру і створите першу гру чи програму.
У проекті “Python-рейнджери: Пригоди у світі коду” Максим веде діток у захопливу мандрівку світом програмування — доступно, цікаво і з практичним сенсом.
Людмила Маслак
Креативна підприємиця, ідейна новаторка в сфері освіти та виховання дітей, дипломований педагог та дитячий психолог.
9 років педагогічного стажу у сфері виховання дітей. 6 років управлінського досвіду в сфері освітнього менеджменту та дошкільного виховання.
«Наша ціль – це система освіти, яка працює на індивідуальних розвиток кожної особистості, допомагає їй розуміти себе, розвивати свої сильні сторони й природні здібності.
Кожна дитина – це особистість, зі своїм унікальним внутрішнім світом. Ми повинні допомогти їй зрозуміти й розкрити цей світ. Навчити мріяти й реалізовувати свої, навіть найсміливіші мрії».
CEO та директор мережі ліцензованих дитячих садочків «Kids Galaxy», засновник приватної гімназії Galaxy School та онлайн-ліцею Galaxy Online
Яцук Ольга
Ольга Володимирівна — педагог із більш ніж восьмирічним досвідом роботи з дітьми, у тому числі в інклюзивних класах. Вона поєднує глибокі знання в галузі корекційної педагогіки з щирою любов’ю до кожної дитини, створюючи атмосферу підтримки, довіри й натхнення.
У своїй роботі Ольга Володимирівна враховує індивідуальні потреби та можливості учнів, допомагаючи кожному розкрити власний потенціал. Її підхід до навчання ґрунтується на принципах доступності, зацікавленості та емоційного комфорту.
Освіта:
Український державний університет імені Михайла Драгоманова
Спеціальність: Корекційна педагогіка та психологія
Педагогічне кредо:
«Кожна дитина особлива. Головне — побачити в ній потенціал і допомогти йому розкритися.»
Директор Galaxy School Online
Карина Козак
Учитель математики з понад дев’ятирічним педагогічним досвідом.
Закінчила Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» за спеціальністю «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» (ступінь магістра, 2019 р.).
Пані Карина поєднує глибокі знання математики з сучасними підходами до навчання. У своїй роботі активно використовує інтерактивні методики та цифрові технології, що допомагають зробити уроки цікавими й ефективними.
Головна мета — розвивати в учнів логічне мислення, уміння аналізувати та знаходити нестандартні рішення.
Педагогічне кредо: «Навчити дітей бачити в математиці не лише науку про числа, а й інструмент для життя».
Учитель математики
Учителі Galaxy School Online
Савка Роман
Освіта:
• Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», ступінь бакалавра, спеціальність Філологія, освітня програма Германські мови та літератури (переклад включно), перша — англійська.
• Київський національний університет імені Тараса Шевченка, ступінь магістра, спеціальність Філологія, освітня програма Сучасна англомовна комунікація та переклад і дві західноєвропейські мови (English Communication Studies and Translation and two Western European Languages).
Педагогічне кредо:
«Якщо ти хочеш побудувати корабель, не треба скликати людей, планувати, ділити роботу, діставати інструменти. Треба заразити людей прагненням до нескінченного моря. Тоді вони самі побудують корабель.»
Учитель англійської мови
Ірина Глудик
Ірина — учителька початкових класів із різнобічним педагогічним досвідом і щирою любов’ю до дітей. Вона навчала учнів різного віку — від молодших школярів до старшокласників, працювала тьютором, педагогом-організатором і репетитором.
Її уроки — це поєднання класичних знань, творчих методик та сучасних освітніх інструментів. Ірина вміє створювати атмосферу підтримки, довіри й натхнення, допомагаючи кожній дитині розкрити потенціал і повірити у власні сили.
Освіта:
• Сарненський педагогічний коледж РДГУ — Молодший спеціаліст, Початкова освіта (2015–2019)
• Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди — Бакалавр, Середня освіта (українська мова і література) (2019–2021)
• МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука — Магістр, Середня освіта (українська мова і література) (2022–2024)
Вчителька початкових класів
Олександр Маренич
Викладач та розробник із понад 10-річним досвідом у програмуванні.
Працює з мовами Python та JavaScript, спеціалізується на сучасних фреймворках: Django,Django Rest Framework, React.js. Має практичний досвід розробки навчальних платформ, зокрема рішень, подібних до Open edX, що дозволяє краще розуміти, як побудувати ефективний і зручний навчальний процес онлайн.
Олександр прагне допомогти дітям відкрити для себе світ коду, зрозуміти логіку програмування та зробити перші кроки у створенні власних застосунків та ігор.
Учитель з програмування
Арсен Турчаніков
Володіє глибокими знаннями сучасних технологій та має значний досвід у створенні навчальних матеріалів і онлайн-курсів для дітей і підлітків. Арсен майстерно пояснює складне через історії та життєві приклади, що дозволяє зробити навчання цікавим і зрозумілим.
Його мета — допомогти дітям розібратися, як функціонує Інтернет та цифровий світ, навчити їх безпечного та усвідомленого користування технологіями, сформувати любов до ІТ і відкрити для них дорогу у технологічне майбутнє.
Учитель інформатики
Максим Сокольский
Досвідчений розробник із понад 10 роками подорожей у програмуванні. Він створював великі вебсайти, корисні застосунки та досліджував устрої цифрового простору. Його головні інструменти — Python і JavaScript, з якими він навіть розробляв повноцінні навчальні платформи.
Максим вміє прокладати цікавий і простий маршрут для тих, хто робить перші кроки в ІТ. Він — твій провідник: разом ви розгадаєте таємниці коду, навчитеся давати команди комп’ютеру і створите першу гру чи програму.
У проекті “Python-рейнджери: Пригоди у світі коду” Максим веде діток у захопливу мандрівку світом програмування — доступно, цікаво і з практичним сенсом.
Вчитель з програмування